We need summer

Skolan ligger så nära. Är redan framme. Eller, jag har ju fuskat..... Bilen är självklart mitt liv just nu. Utan den skulle mitt liv vara like a late life, haha. Jaja, fick goda nyheter. Min älskade pappa håller på med köket, lackar osv.... Och den andra goda nyheten är att vi slutar om typ 20 minuter! Det blir sjävklart en sen lunch med Liljan och Patrica och efter det...... SHOPPING! Måste bara säga till min pappa att han ska ge mig 3000 kronor, för jag vill verkligen ha en ny skinnjacka, nya skor, ny väska, nya t-shirts osv..... Nya smycken, ja, ni vet.... =)

En dålig nyhet är att jag har slutat jobba..... Hm.... Alltså där Patrcias pappa jobbar.... Så, just nu ger mamma och pappa mig pengar... =) Alltså Cafet ska flyttas till Kista och jag kan inte åka dit nästan varje dag... ''/ Plus att jag jobbade igår och det var då jag fick reda på det. Jag kan ju inte åka till Kista. Har ett hus, en hund, en framtid att sköta..... Menmen, Patrica ska iallfall försöka åka dit med sin pappa, jag kan väl hänga på ett antal gånger men det blir nog ett stort NEJ om att få sommarjobba där.

Jag ska sommar jobba i stan hos min faster i en kläd/smycke butik. Och gissa vad? Jag älskar den där butiken.... Kan shoppa typ hela tiden när jag har slutat, äta lunch med Liljan som ska sommar jobba mittemot med henne farbro Amell i en jeans - butik. Liljan och jag kan göra massor tillsammans....... Fika, kolla på bio, äta och framför allt shoppa!

Lovely.......... Längtar så mycket till sommaren. Plus att jag och min familj ska på semester iår! Till England! Jag har verkligen rest mycket!! Har rest med min dåvarande pojkvän David, vänner och familj. Allt från Paris, Österrike, Holland, Australien, LA, NYC och Gotland... HAHA! =)

Men det här året...... ENGLAND!! =) David, my EX skulle följa med men inte den här gången. Vi har ju gjort slut.... Men alltså han ringer mig hela tiden! Han utnyttjar mig. Han vill bara ha biljetterna! Forget it baby!

England here I come! ;)


OJ! Vi har slutat! Och här sitter jag och snackar om sommar....... Hmmmm ;)

Kommentarer
Postat av: daniella

okej:)

jo den har varit bra hittills men är fortfaarnde sjuk så :(

2009-03-23 @ 14:24:40
URL: http://daniellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0