Sommar

Nu sitter jag här med en påse godis! Gottigotti! Sara och jag ska ha det lite mysigt här ikväll. Jag ska bjuda hit David och hon sin kille Magnus. Vi ska kolla på någon bra film och bara ha det bra! Förlåt om jag inte uppdaterar lite ofta som min syrra. Men jag hinner inte då jag rä 18 och har en massa plugg! Men nu todays dresscode! =)




Det är så skönt att sommaren är här hemma hos oss! Och för er som undrar så har jag rest en massa med min pojkvän, vänner och familj. Allt från NYC, Paris, Holland, Österrike, Australien och LA.

Det här året åker jag, min pojkvän + familjen till England!

Hur som helst... Var på stan idag med Ella, Emma och Patricia. Shoppade 3 par snygga pumps. Sjukt snygga! Var bara tvunen att köpa ett par Converse. Köpte också en skitfin jeans byxa, 2 par sommar shortis, en i jeasn och en grön färgad. Till sist blev det en par beigie chinos med en topp från New Yorker.

Men det finaste är väl min nya väska. I tan och sjuktsnygg. Älskar den. Visar en bild på den senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0