Fjällräven

Hejsan!


Det har vart så mycket idag! Skjutsade Sara till Skärholmen, var där ett tag, hittade ingen fjällräven, så jag åkte in till stan och där fanns det fullt! Köpte en svart. Funderar på att sälja min Goose men ändå inte. Visar bild snart på min nya Fjällis. =) Åkte iväg till veterinären med Tiger. Han mår bara fint. Han hade ganska ont i tassen sa de, så därför ville han inte ut. Stackars Tiger.... Men nu vilar han i sin korg. =). Anita är här just nu och vi har faktiskt hunnit med allt. Just nu sitter vi här med Polly, chips, dipp och den läckra ansiktsmaksen. Hihi. David kom förbi idag med. Han hade köpt en sjuktsöt väst till Tiger. Tack så hemst mycket älskling! Jag köpte ju också en väst till Tiger, igår, men den här var dubbelt så finare! Kommer någongång visa en bild på min Tiger. =) 


Såhär ser min fjällis ut. I love it =)


Äntligen! Nu ser håret blondt ut och inte brunt. That's me! =)


 


Kommentarer
Postat av: Dilan<3

Va fint! Passar dig perfekt!

2009-03-15 @ 13:00:55
Postat av: Anonym

Oj, den var lite stor för dig ;)

2009-03-16 @ 19:16:27
Postat av: Izabella

Dilan: Tack, så jättemycket sötan!§

Anonym: Haha. Ja, det har du rätt i. Mne det fanns inte en mindre storlek... <3 ;)

2009-03-16 @ 19:24:26
URL: http://izabellamilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0