Lyckat

Hej bloggen! Förlåt för att jag inte uppdaterade både innan och efter festen igår. Det var sjukt kul! Outfiten kommer upp i ett annat inlägg så fort jag är klar med det här inlägget. Tänkte berätta lite kort om festen och dagen. Det började med att vi drack några drinkar här hos mig, åkte iväg till Lilja, hämtade ett spel, satte på det på våran Wii här hemma och körde tills klockan passerade 18.00 rörde vi oss mot festen. Dansade en massa. Vi drack, åt, skrattade satt vi nästan började gråta, mera dans, mera skratt. En lyckat kväll med andra ord! Kom hem runt klockan 23.30, gick och la mig på en gång. Tvättade bara snabbt bort sminket, borstade tänderna och där efter la jag mig. Inte så bra att gå på en sen fest då det är skola dagen där på. Men den här veckan ska jag fokusera på plugget! =)

Idag gjorde jag inget speiellt. Slutade klcokan 13.00, drog iväg till ett fik med mina underbara vänner. Vi åt där, åkte hem till Liljan körde Buzz och lite Guitar Hero och efter det gick vi ner på stan. Linjalen, Patrica och jag. Hittade inte något. Eller, hittade söta skor från H&M som är perfekta till sommaren men orkade verkligen inte stå i den långa kön, köpte istället lite godis. Åkte där efter hem till David. Vi pratade, åt och snackade en massa. Och nu är jag hemma! :)

Håll utkik efter nästa inlägg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0