Uggs


Ja, idag fick syrran och jag hem våra uggs! Jag har redan ett par. De där söta små svarta som ni ser. Lite halv bruna. Men idag fick jag hem 2 par. Syrran och jag har samma storlek så jag beställde ett par höga uggs och ett par låga i brun och hon ett par vita låga.
Tro det eller ej men jag har faktiskt de där skinn-uggsen hemma. Mamma tyckte att de var sjukt snygga och framför allt bra nu till vintern. Men jag har aldrig använt de. Kanske en gång då jag var i gården. Tro det eller ej (igen), men jag har faktikst fotat bilderna. Tog bort bakgrunderna och det gör man på Picasa. Sjukt bra bildprogram. Så, är ganska nöjd, hihi. De brun-svarta ser så rena ut men det är bara för att jag har lagt skuggor satt man ej ser, hihi. Och det har jag också gjort på Picasa.
Men ja, skinn skorna har sin vanliga bakgrund. Bytte outfit efter att Patrica, pojkän och Peter hade gått. Gick en snabb runda med Tiger och så gick jag snabbt in till H&M. Köpte bara en söt liten hund-väst till min lilla Tiger. Han blev helt galen. Hihi. Men ja, mina Gotland mjukis brallor hittar jag inte! Så Sara, eller någon av er, om ni vet vad man kan söka på, på google, så kan jag visa mina. Sara har visat sina. Jag har både i vit och svart/mörkblå. Har också tröjorna. Ska snart visa er min outfit nummer 2 som jag hade när jag var ute med Tiger. =)

Kommentarer
Postat av: Kristin

ÄLSKAR GOTLANDSMJUKIS!

2009-03-15 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0