Hiss/Diss - U in my heart

Hallå!!!!! Nu vet jag varför mitt hår har sett brunt ut HELA tiden, iallfall nästan.

Nör vi köpte kameran var den istrallerad på BS1, alltså, helt ny färg, nytt på allt. Det var därför det såg så mörkt, brunt osv ut. Och de senaste bilderna togs med mammis kamera, men nyss kom pappa hem med min underbara kamera och den ger mig fifan äntligen blondt hår.


Haha. Men Liljan kan inte komma idag. Det hände en sak på vägen dit. Hennes kille Bengt lovade att komma igårkväll, men han ringde aldrig och när hon var på väg hem till mig såg hon honom ute på stan med några graabs, lite som gangstah gäng. Hoho. Men fifan vilket ass. Alltså killar är skit!


Who needs them? Well, I'don't!

Så, jag tänker ge ALLA killar en rejäl diss!

EXEPT, pappa, lillebror, storbror och bra vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0