Svaren

Har pluggat lite nu och det är väl okej! =) Frågarna är ganska många. Många har skrivit 1 2 3 4 osv. And I like it! =) En del har gått in på privatliv, men men. Ska försöka svara så bra det går! Nä, nu kör vi! :D


Varför bloggar du?
SVAR: Blev lite sugen när jag såg vänner, syrran och andra göra det. Så, jag försökte testa på själv. Plus att jag vill visa, berätta och bara vara mig i bloggen. Det var nog därför jag började blogga. Ville helt enkelt visa vem jag är och berätta om mina härliga dagar med härlgit folk! =)



Hur mkt penger lägger du ut på kläder varje månad?
SVAR: Oj. Jag shoppar oftas när jag har lust och det är ungefär varje dag. Det kan gå på flera tusen. Minst 8000 kr. Det är sjukt mycket, men jag vet själv att jag har ansvaret. Jag har aldrig pekat på något och sagt '' Mamma, den där ska jag ha''. Nej, nej. Jag tjänar pengar själv. Kommer berätta det senare, hur jag tjänar pengar och så. Men slösar gör jag. Själv känner jag att jag gör det för att jag vill och för att det är något vettigt för mig.



Hur får du inspiration? Brukar du mixa stilar?
SVAR: För det första vill jag säga tack (om det nu är en komplimang :)! Men nej. Jag kör helt enkelt min stil. Min inspiration kommer oftast från kändisar. Kollar runt lite då och då i tidningar och då hittar jag något sött. Försöker med liknaden men misslyckas. Men sen så tänker jag. Jag ska ha det jag känner och inte kopiera en tidning. Det är viktigast att man trivs i det och det gör jag. Jag gillar själv att jag klär mig som jag vill. Men ja, inspirationen kommer över allt. När jag är på stan, kollar lite på folks kläder (på ett positivt sätt), läser bloggar där det står var de har köpt deras saker osv. Ännu en gång tack! =)


Varför börja du blogga?
SVAR: Det verkade roligt och intressant. Också kul att visa vem man är osv.



Tycker du att du är snygg?
SVAR: Haha. Det kan jag tycka ibland. Men gud, nej. Ibland känner jag mig otroligt ful. Men det viktigaste är att man är nöjd med sig själv.


Varför heter din hund Tiger?
SVAR: Bra fråga! Hehe. Ingen aning. Så fort jag fick Tiger på min 15 års dag tänkte jag min Tiger. Hihi.


Hur länge har du vart ihop med David?
SVAR: Snart 3,5 år.

Är du för upptagen att inte märka att 4 är försvunnen?
SVAR: Jag ser att du har lagt flera frågor i taget och ja, jag var faktiskt ouppmärksam. Haha.

Kollade du om det var sant?
SVAR: Japp! Haha.


Anser du själv att du lägger ner mycket på kläder?
SVAR: Ja, det gör jag. Men det är inget negativt för min del. Snarare ett positivt för att jag vet själv vad jag vill och inte vill. Jag skulle inte tvinga mig själv att köpa en jacka för att den är snygg men inte kommer komam till använding, t.ex.


Hur länge har du och din pojkvän vart tillsammans?
S
VAR: Snart 3,5 år.


När ska vi få se en bild på Tiger?
SVAR: Snart! =)


Är din mamma verkligen gravid och när ska hon föda?
SVAR: Ja! Jag skulle väl inte ljuga om något sånt inte! Det är inte om 2 dagar som jag nämde tidare. De där 2 dagarna var att kolla om det är en tjej eller kille, men det ska bli en överraskning. Om ungefär 1-2 veckor kommer babyn.


Kan du också försöka visa en bild på Anita?
SVAR: Såklart. Måste bara få tillfällle till någon bra bild. Och till låtelse förstås.


Vad heter din mamma och pappa?
SVAR: Min underbara mammi heter Mirram kallas Mirre, men mamma i mina ögon. Min underbara dad heter Alexander. Kallas Alex men i mina ögon är han världens bästa pappi.

Är Michell pappa?
SVAR: Oj! Nejnej. Anita och Michell är bor bara tillsammans. Sambo om man säger så, hehe.

Tjänar du pengar på något? Alltså hur ha du råd med kläder?
SVAR: Det är såhär att jag och Patrica brukar jobba på ett Cafe hos Patricias farbror och vi får faktiskt bra betalt. Jag har vart ledig ett tag nu, men snart behöver jag pengar, så ska kanske åka dit nästa vecka. För er intresserade så får vi 2000 i veckan. Jag tycker att det är jättebra, plus att jag ibland får måndagspeng. Men bara ibland.

När funderar du på att sluta blogga? Jag själv har gjort det...
SVAR: Jag har knappt börjat! Det finns en massa mer att få se/veta om mig! =)

Kenza eller Blondinbella?
Kenza. Vi går faktiskt på samma gymnasium. Dock att vi inte känner varandra och så, menmen. Jag är ju 18. Men ändå, alltså jag har inte den linje hon har. Och blabla.... Haha.

Hur har du och din syster råd med alla era fina outfit?
SVAR: Tack så jättemycket. Sara tjänar inga pengar men jag brukar oftast låna henne plus att mamma ger henne då hon inte jobbar. Jag jobbar ilband! 2000 i veckan.

Anser du själv att din blogg är bättre än din systers?
SVAR: Nejnej. Min systers är otroligt intressant den med! =)

Hur gammal är Tiger?
SVAR: 4! =)

När tar du studenten?
SVAR: I juni. *LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR! 

När funderar du och David på att flytta? 
SVAR: Vi har inte tänkt såååå långt! =)

Hur gammal är Michell?
SVAR: 20

Hur träffade du David?
SVAR: Vi krockad med varandra i högstadiet. Jag var 15, han 16. Jag tappade böckerna, han tog upp de och efter några månader blev vi tillsammans. Som på film, man krockar, haha. Sött=)

Vilket land kommer du ifrån?
SVAR: Min mamma är från Tjeckien och pappa är från Sverige. Men jag är född här in Sweden. =)

Hur har ni råd med alla massa kläder?
SVAR: Jag jobbar. Min föräldrar har sjukt bra jobb och Michell ahr det också bra.

Är ni rika?
SVAR: Nej nej!! Inte ens nära. Vi snackar hundra tals! Hehe. Nejnej. Inte ett dugg rika. =)

Skulle du påstå att eran familj är borskämd?
SVAR: Nej. Inte min familj. Det kan ha med mig att göra, men jag är inte bortskämd då jag jobbar för mina egna så som mina föräldrar gör.

Varför berättade du inget om din mammas gradviditet?
SVAR: Anledningen till att jag höll det så hemligt var för att jag själv + min familj ansåg att det inte var något för er/andra att bry sig om. Självklart vet ALLA jag, mamma, pappa + syskon känner att mamma är gravid. Men att ni ska veta det är inte likadant. Men nu vet ni det, förr eller senare så skulle ni ändå få veta att jag skulle få ett syskon. Plus att min blogg är ganska ny.

Vilket gymansium går du i?
Cybergagymnasiet i Nacka.

Har du svarat ärligt på alla frågor?
SVAR: Ja ra! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en riktigt godmorgon och en härlig tisdag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-17 @ 07:02:32
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en riktigt godmorgon och en härlig tisdag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-17 @ 07:03:22
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0