Svaren - DEL 2

Förlåt! Har verkligen lagt laptopen på hyllan, dvs att bloggen har vart bortglömd sisdårdär 3-4 dagar nu. Är sjukt ledsen för det.... Men lovade ju er igår att jag skulle svara på resten av frågorna och jag höll inte det så idag kommer resten!



Kan du beskriva kort ditt rum?
SVAR: Har det väldigt skönt där. En soffsäng, lagom stort skrivbord, 1 laptop, en vanlig plattskärmad datorn, en plastma - tv, 2 inbygda garderober och + 2 till för skor och kläder ( de är bra placerade, de tar inte plats osv), en matta och en härlig skrivbords lampa, 2 vanliga lampor på taket ochnattlampa. Kan också berätta att jag har jättefina hyllor på mitt skrivobrd där alla mina produkter är osv. Har också mina modellbilder på väggarna, hehe., Detta är mitt NYA RUM!=))

Vilka hårfärger har du haft?
SVAR: Jag har vart brunett och är just nu blondin

Hur länge har du haft din hund?
SVAR: Sen jag var 15. 4 år.

Jag har läst att du har flyttat! Är allt klart nu? Isåfall kan du väl berätta om ditt nya rum osv?
SVAR: Japp!! Eller köket tar inte så lång tid och det är inte klart än. Om du går upp kan du se att jag svarat frågan om mitt rum... =)

Varför började du blogga?
SVAR: Det verkade kul och intressant.

Tycker du själv att du är bra som modell?
SVAR: Hmm... Jag det kan jag väl tycka. Är iallfall nöjd med mina bilder.

Är Kenza en bra människa?
SVAR; Jo, alltså, Kenza går i samma gymnasium som mig men  vi pratar aldrig. Jag har mina vänner och hon sina. Men jo, hon verkar vara en go prick!=)

Vad heter din mamma?
SVAR: Miranda! Eller, vi kallar henne Mirra, alltså nära och kära men jag kallar henne mamma"=)

Hur gammal är din pappa?
SVAR: 38! En gammal gubbe!:P

Tycker du att man kan kalla sig Cia om man heter Valencia?
SVAR: Jo det kan man. Valencia... Joh, det går!=)

Hur gammal är du?
SVAR: 18!

Vad pluggar du till?
SVAR: Vill bli Pyskolog, eller Sykolog som man uttalar det. Älskar att hjäpa folk plus att prata...

Hur gamla är dina föräldrar?
SVAR: Mamma Mirra är 36 och pappa Alexander är 38

Vilken skola jobbar din mamma i?
SVAR: Jag anser att det är en ganska privat sak för både min mamma och mig. Kan tyvärr inte svara på den här frågan. Hoppas det är okej!=)

Vart ligger din pappas resturanger och café?
SVAR: I Sthlm. Inne i stan.

Älskar du Sara?
SVAR: Hallå? Hon är min syster! Älskar henne otrolig mycket! Konstig fråga, butbut, I love Sara. She is the other half...

När fyller du år?
SVAR: I februari

Vem av dina syskon gillar du mest?
SVAR: Jag ÄLSKAR min syskon grovt, allihoppa! Älskar verkligen de. Umgås mest med Sara men älskar alla lika mycket!

Har du designat din blogg?
SVAR´: JAPP!=) Eller Sara fixade förre headern och bakgrunden!=)

Favorit färg?
SVAR: Rosa, vitt, blått, grönt, lila.. MASSOR!

Favorit sko-affär?
SVAR: Måste säga Bianco där, hehe. Love love love

Favorit affär?
SVAR: 2 favoriter är ginatricot och H&M.

Favorit klädsel?
SVAR: Om du menar vad jag gillar att ha på mig så är det oftast leggings eller jeans med något enkelt ovan på.

Gillar du bajs?
SVAR: Ehh... Gör du? HAHA

Är du oskuld?
SVAR: Japp. Clean clean

Röcker och dricker du?
SVAR: Kan hända att jag dricker lite på fester men röka gör jag icke.


Det var alla! Tack för den här gången sötnosar!

Nu måste jag plugga!
PUSS§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0