Svaren - DEL 1

SÅ! Nu är jag hemma! Skönt. Mina ben är alldeles lama. Vill bara berätta om min nya villa. Nu är alla mina saker där, hela familjen hjälpte till att packa upp och inte en enda låda är oupppackad. Är så nöjd! Köket tar ungefär en vecka eller 5 dagar, så länge ska jag äta ute eller hos min familj. My neighbors, haha. Köpte något gulligt på stan. örhängen produkter (samlar på det! Har miljontals!) Kan visa bild på både de och min villa någongång. Köpte en söt skjorta med ljusa jeans legging!

Nu babblar jag för mycket! Här har ni svaren! Såg nyss att jag hade fått 2 till! Nice, eller 2 och 2, de har ju skrivit 1000 frågor, hehe. Me like!

Nej nu, här har ni svaren! =)



Hur gammal är du?
SVAR: 18

Dina 2 egenskaper?
SVAR: Om du menar bra så är det väl att jag oftast är positiv och glad!=)

Är du duktig i skolan?
SVAR: Hmm.... Ingen aning. Jag kämpar iallfall!

Har kollat i dina kategorier och du shoppar typ varje dag? Hur har du råd?
SVAR: Det är såhär att jag jobbade hos min kompis pappa, men nu ska affären stängas, eller den ska flyttas och jag hinner inte åka dit, men när jag jobbade där fick jag en stor summa pengar.

Vad heter din hund?
SVAR: Grr............. Tiger! ;)


Läser du din systers blogg?
SVAR: Alltid

Hur fin är du enligt dig själv från skala 1 till 10?
SVAR: Hmm... Ibland kan man känna sig som en 4 men oftast kan jag själv säga att jag är vid en 7 eller så=)

Läser du Kenzas blogg?
SVAR: Kan hända. Men inte alltid. =)

Gillar du Blondinbella?
SVAR: Hon verkar vara en jättetrevlig tjej så jag måste säga JA där. Fast jag känner henne inte. Lite synd... **/

Vill du få tillbaks David?
SVAR: Alltså, jag är lycklig just nu, men jag vet riktigt inte. Jag tror jag måste säga nej. Även om vi snackade för nån dag sen.

Varför är du så fin på dina modellbilder! Hur gör du?!
SVAR: Tusen tack! Jag är väl bara mig själv. Om jag känner för att vara arg släpper jag ut all ilska jag har och tvärtom om jag vill bara glad.

Vad pluggar du till?
SVAR: Jag vill bli Psykolog. Jag gillar att hjälpa andra och jag älskar att prata....

Hur gammal är du?
SVAR: Ni borde få klämm på det här nu! I'm 18. En etta, en åtta. ;)

Är du modell? Isåfall, hur gick du till bäga för att bli det?
SVAR: Jo, alltså, min mamma är ju rektor på en skola och hennes kollega kollade och sa att jag hade något i mitt ansikte och efter någon vecka ringde hon min mamma och berättade att jag kunde tjänade en storm summa pengar om jag bara plåtade mig ibland. Självklart ville jag det! Och nu har jag hållt på med det något år. Men det är ju sista året och nu fokuserar jag mest på det. Om du undrar hur rektorn och träffades så var det att jag följde med min mamma till skolan.

Har du några tips för att bli fin på bilder? =)
SVAR: Faktiskt inte. Det beror på vad du känner. Du kan alltid på tips fråna ndra bloggar hur de posar med läppar, huve osv. Annars är mitt tips att bara vara så som man känner. Oftast glad och medelglad. Men om du vill vara arg, LET IT OUT! ;)

Hur lång är du?
SVAR: Min lillasyster är länge än mig... Hehe. Jag är 1.72 medans min syster är 1.78.

När började du blogga?
SVAR: I mars. Eller har haft flera bloggar. =)


Tycker du att din blogg är den rätte utav dig?
SVAR: Jag kanske inte har uppfattat frågan men om du menar om bloggen är mig så är det ett stort JA. Det är ju här mitt liv kommer och går....

Är du oftast positiv?
SVAR: Japp

Vad ser du fram emot den här veckan?
SVAR: Ser väl fram emot allt men en sak är väl att bo ensam.... How the hell should it go to? Haha

Du som är model och så, hur gör du för att bli bra på bilder?
SVAR: Som jag sa innan.... Jag visar det jag känner....

Topshop eller Ginatricot?
SVAR; Gillar båda men shoppar mest på Gina. Så, Ginatricot:)

Bianco eller Lindex?
SVAR: Bianco!

H&M eller Kapphal?
SVAR: H&M

Glass eller tårta?
SVAR: Glass

Pizza eller hamburgare?
SVAR: Båda!

Lunch, fruksot eller middag?
SVAR: Älskar frukost men älskar att luncha med vänner ute, hehe. =)

Vad tycker du om namnet Valencia? Ska ditt nya syskon heta så?
SVAR: Sjukt fint namn, Påminner mig om nåt men vet ej vad! Och ja, mitt nya syskon ska kanske heta så om det blir a girl!=)

Kenza eller Blondinbella?
SVAR: Alltså, båda verkar vara 2 goa tjejer, men har jag sett Kenza som går i mitt gymnasium men vi går i helt OLIKA val, så vi träffas sellan! Haha, typ aldrig. Så kan väl säga Kenza.

Dessie eller Paow?
SVAR: Paulina. Dessi visar för mcyket på hennes bilder. Me DONT like....

Hur blev du model? Alltså kom de bara fram och fotade dig?
SVAR: Jag har redan svarat på den frågan=) Gå upp lite grann ;)

Näe hörrni! Nu börjar Den rätte för Rosing. Min Hugo är ju där! Haha! Kan inte fatta att vi snackade! Del 2 får ni antigen imorgon eller senare ikväll..


Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! :) Tänkte bara önska dig en underbar onsdag!



Kram

/Linnéa

2009-03-25 @ 09:33:36
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötis! Nu har jag utsett fem finalister i min veckansblogg tävling, så kolla gärna in och rösta på din favorit, men rösta bara från hjärtat och om du vill! :)



Kram

/linnéa

2009-03-25 @ 14:35:35
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0