My first day at my home

Hejsan!! Idag har uppdateringen sugit. Har städat hela min lilla ''lya'', hehe och nu sitter jag här alldeles utvilad. Från topp till tå. Har verkligen städat! Ringde också en kvinna som har blivit min städhjälp. Hon kommer hit en gång i veckan och jag får själv bestämma vilken dag. Ville städa första dagen själv och´jag ångrar mig inte. Nu glänser det nästan här. Hehe. Köket är bara lite wierd..... Men jaja... Det känns sååå konstigt att vara ensam, jag har ju Tiger, men ändå.... Saknar Tonys bankningar, skrik, saknar Sara och hennes skratt. När vi gör ansiktsmaskar, badar ihop med bikini i jaccuzzi, saknar mammas goda mat, pappas dåliga skämt....  Det är mycket! Me miss....

Annars då. Har bar tagit det lungt här hemma. Lunchat i en resturang ensam, fikat med Valentine och vart hemma och städat gärnat. Har också pluggat en hel del coh ska fortsätta med det nu i mitt nya rum-!! Älskar mitt nya rum, mtt gamla med, hehe. Och ska göra lite var choklad=) Gottigott.

Svaren DEL 2 får ni om ungefär en timme eller så.. Nu ENGLISH...

Kommentarer
Postat av: Melina

härligt att få det städat!

2009-03-26 @ 10:53:14
URL: http://mmelina.se
Postat av: Anonym

Sv: okejs! :)



Hur är det med dig idag då?



Kram

/linnéa

2009-03-26 @ 11:57:44
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0