My day

Hejsan!


Min dag har vart härlig. Bio, käk och fik. =) Lovely...

Mötte upp flickorna för en sen lunch, vi lunchade på en resturang, eftfet der fikade vi och till sist passerade klockan 18.00 gick vi in för ett se Seven Pounds. En jättebra film, otroligt hur sorlig den var....

Valentine och jag spelade lite i spel-hallen, haha och efter det år alla tjejer, några grabs och Valentine Kebab. Riktigt gott. =) Och nu är jag hemma.

Sitter här med Tiger. Jag funderar på att flyttaa... Alltså, vill bo ensam. Okej, jag trivs sjukt bra med min familj men vill testa på livet med ett eget hem, med mig som lagar mat, jag som städar osv. Jag som har ansvar helt enkelt....

Pappa har lovat att titta till en lägenhet precis bredvid. Eller iallfall nära. Just nu bor vi i en jättestor Villa och pappa säger att det finns en till Salu här bredvid som är jöttefin. Som knappt behöver renoveras.

Det sista tror jag inte på, hehe. Pappa har ingen smak.

Nu ska jag prata mera om flytten till pappa.

btw; Sorry för att jag inte lägger upp dagens outfit men ibland blir kameran iallfall wierd med allt brunt hår, konstig bakgrund så jag skiter i det helt enkelt. Haha. Egentligen har pappa fixat den men jag har knappt orkat fota nåt. men imorgon får ni dagens outfit. Tar med mig USB sladden så lägger jag kanske in den i skolans dator.

Nu ska jag käka pastasallad med Sara.

PUSS§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0