Min lilla Tiger


         
Här ha ni min gulleplutt! =) Jag vet, han liknar en tjej. Ha-ha. Men det är jag som klär på han tjejigt. Och den här bilden togs i Tjeckien förra sommaren. Nu är jag mer allvar när det gäller kläder. Han ska ha boys saker. Haha. På tal om kläder. Nu har jag kastat bort Tigers väst som David köpte åt honom för inte så långe sen. Jag såg hur besviken Tiger blev.... Ville verkligen gottgöra han så han fick mysa med mig på soffan med hundmat och chips. Haha, god blandning?

Men, ja, jag står inte ut att se Davids saker. Det första jag tänker på en ordet lögnare....

Har också kastat alla rosor, chokladaskar, buketter, kort, presenter, allt. T om en ring som var jävligt dyr! Men varför ha kvar den när den inte betyder något?

Nog om det. Här ha rni min älskade chihuahua. Visst är ögonen fina? =)

Kommentarer
Postat av: mickan

taack! :) du har sjukt bra stil, du borde visa mer outfits :D

2009-03-20 @ 21:57:54
URL: http://milar.blogg.se/
Postat av: Celina

Guuu,va söt !

2009-03-20 @ 22:25:05
Postat av: Agnes

tack så mkt:)

Gud vad gullig hund:)

2009-03-21 @ 09:59:48
URL: http://aagneess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0