LIKE A HELL!

OMG!!!!!!!!!! David vill begå självmord!!!! Ändå om vi har bråkat älskar jag honom.... Ahh, vad ska jag göra.....

Jag måste reda ut det här!

Men just nu drar min lärare i mig för att det är en brandövning. Men hallå? Vi har slutat. Ville bara berätta det. Ändå om det är slut och han har vart ett vidrigt ass, som bara gått runt på stan med andra tjejer, som bara utnyttjat och som... Ah, ni fattar. Så snackar vi om David. Mitt livs LOVE§.

Måste få han att stoppa. Han är ju inte riktigt klok. Står exakt utanför datasalen och skriker FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT BELLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAA........... Alla garvar och jag försöker få de tysta.

Men nu är min lärare förbannad för att jag fortfarande sitter här när det ''brinner'', herreggud! Måste prata med David genast! Han har ju fan en kniv mot hjärtat..... :(

ALLTSÅ DET KANSKE LÅTER LÖJLIGT OCH FALSKT, MEN DET ÄR DET INTE. OCH JAG BRYR MIG INTE VAD NI TYCKER, DET ÄR VIKTIGAST VAD JAG SER I MINA ÖGON. AND IF U DON'T LIKE IT, THEN  FUCK U, RENT UT SAGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0