I ♥ You

Hej allihoppa! Nu är jag hemma! David och jag har löst det nu..... Alltså, kan inte berätta det här i bloggen mend et som hände i Stanm förra gången var inte riktigt, det var... Alltså can't explane, men jaja. NMu är vi tillsammans....§ Har saknat honom.... <3

Ändå om jag är på G med Valentine så kommer David alltid att vara mitt livs kärlek....§ Hm..... Men alltså vi är inte typ värsta ihop men vi gillar varandra......

Jaja, ska mysa med David lite med chips och sånt i min nya lägenhet, vi har mycket att prata om:)

PS: Det var en tjej som frågade vem det var som var bredvid mig på en ''gammal '' outfit och jag har glömt att svar på det. Men den andra tjejen är Patrcia. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0