I saw Hugo from DRFR

Godmorgon bloggen. Nu sitter jag här med lilla Tiger i famnen och vi har precis gått på en morgon runda.

Dagen kommer bland annat bestå av vänner, fik, lunch och bio. Bio 3 dagar i rad nu, hehe. Jaja, Valentine + några vänner och jag ska se Seven Pounds. Har hört att den är riktigt bra och sorglig.

Igår klockan 22.30 så ville pappa att jag följde med honom till S-tälje för att han skulle hämta några saker som han behövde idag. 

Okej, sa jag, Jag kan iallfall inte sova.

Och när vi kom fram dit, till stället så var Hugo från Den rätte från Rosing där! Och jag måååste bara ge ett plus till att vi verkligen snackade. Herregud! Oförglömlig dag. Tack pappa. Men min pappa hade säker ingen aning, haha. Alltså att jag visste vem han var. Ungefär såhär såg det ut;

Hugo: Hej
Jag: Hej!! (helt såld)
Hugo: Vad heter du?=)

Jag: Izabella!=)

Hugo: Fint  namn. Och du vet väl att jag är Hugo.

Jag: Såklart. Haha

Hugo: Haha=)

Jag: Hallå, vem kommer bli Den rätte för Rosing?

Hugo: Det du.... ;)

Jag: Kom igen! =)

Hugo: Men det blir inte kul för dig eller någon annan som vet. Haha. Plus att jag absolut inte får säga till någon.

Jag: Jaja, okej. Haha :)

Huga: =) Hur gammal är du?

Jag: 18.

Hugo: 19;)

Jag: Nej, jag är 18? Haha =)


Hahahahaha, jag såg att Hugo garvade som en,.... jag vet inte vad.. Sen han sa såhär: JAG är 19! HAHAHA


Skämdes lite grann, hehe, men han var skittrevligt!!! Fick lite fjärilar i magen. Plus att det visade sig att hans pappa och min pappa var bra vänner. Vi åkte dit för att hämta något från hans pappa.


Och om någon vecka eller så är de bjuda på middag här i Sthlm. Hemma hos oss. Hoho!=)


Jaja, nu ska jag ringa Valentine.


Kommentarer
Postat av: Danni

tack :) !

fats har blivi tbättre nu fast nu är jag sjuk istället:P hehe

2009-03-22 @ 11:07:15
URL: http://daniellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0