I love my bed

Jag älskar verkligen min säng. Haha. Den är så stor och skön. Skönt också att man har en laptop man kan mysa med på kvällarna.

Har inte uppdaterat sååå jättebra idag. Menmen. Liljan kom hit senare ikväll, vi hade det jättetrevligt. Pratade om allt möjligt. Patrica kom också senare och då åt vi på Taco bar och sedan åkte vi hem till mig igen. Nu har tjejorna gått.

Sitter här i min stora feta säng med lite vindruvor och ska snart sova. Ingen bra pluddag idag. Inte det minsta. Blev fast på de bästa programmen. DHW och Den rätte för Rosing. Vem tror ni blir den rätte? Jag tror iallfall en av de där nya som kom in. Minns ej vad han hette, men ja, tor på han. Okej, de andra är roligare och så, men jaja. =)

Ska borsta håret nu, borsta tänderna och sova. Imorgon ska jag plugga en hel del så täkna med att datan öppnas rätt så  seeeeeeeeeeeeeeeeent

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Tack (:

2009-03-18 @ 17:05:15
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0