I love fridays

Hej bloggen!! =)

Sjukt skönt med fredag!! Har vart på stan(på mogonen), fikat med Patricia, Liljan, Tobbe, Markus, J-fer, Amelia och Sanna, vart på en match, hämtat med mig lite läxor, uppgiter och annat till min älskade lillasyster som är sjuk och så har jag gått på dejt! Okej, det sista lät lite konstigt, but it's true.


Hehe. Okej, jag kanske har kommit över det jävligt fort men inte fifan ska jag grina över en skithög. Ha-ha. Aldrig!!


Det började med att han höll på att titta på mig inkl mina vänner. Han smågarvade osv. Sen la han handen som en telfon vid örat. Dvs ring mig.

Jaha, tänkte jag.

Jag ignonerade han för jag är faktiskt ingen lätt tjej. Men han kom bara fram, gav mig en namnbricka och har precis kommit hem frånd en absolut bästa dejten ever!!

Vi var först i stan, gick runt, åt mat, skrattade, drack och skrattade sart vi nästan grät. Jättetrevligt.

Han har blondt hår, blåa ögon och en jäkligt läcker stil. H-ha.

Sorry för att jag inte har uppdaterat om dagens outfit, men det kommer! T om kanske senare ikväll.

Nu ska jag ringa ni vet vem.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0