Home alone

Hej! Bella här! Sara är ute med sina vänner just nu, sitter här ensam. Mamma och pappa gick på en fin middag, så de lämnade Tony här hemma. De kom ungefär nyss från farmor och farfar men sen så gick de ju ut på sin fina middag. Michell är hos sin trevliga tjej Anita. Både mamma, pappa och Michell kommer hem senare ikväll. Sara kommer nogorlunda snart!

 Men ja, nu har både David, Peter och Patrica gått hem. Alla hade en sak som de var tugna att fixa. Så, nu är jag ensam hemme med Bankade - Tony. Gud! Han låter mig aldrig vara ifred.

Något jag har hållt hemligt är att min mamma är gravid. Vi ska få en lillasyster om 2 dagar! Det är inte klokt! Plus att min mamma är sjukt ung för att, aa, du vet ha en son (Michell) som är ganska stor. Min mamma är faktiskt bara 36! Michell är 20. Min mamma fick barn när hon var 16! Lite konstigt, men jah! =) Snart ska jag få ett syskon! Jag ser att jag har skrivit lillasyster men ärligttalat så har jag INGEN aning om om det är en girl eller en boy! Det får vi se! =) Mamma lovade att jag fick bestämma namn omm det blev en flicka. Ska välja Valencia. Det är såååå fint! Hoppas det blir en tjej! Men ärligt talat spelar det ingen roll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

32270322.jpg" rel="nofollow">http://saramilsson.blogg.se/images/2009/mina-bilder1632270322.jpg

2009-03-15 @ 19:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0