Godmorgon my blog

Att vakna upp med en massa fina kommentarer är det bästa jag vet. Tack så jättemycket, blir sjukt glad. =)!!

Godmorgon förresten!! Sitter här osminkad, ofixad osv. Tiger gnäller, han vill ut den där plutten. Så, ska snart ta ut han på en morgonrunda.

Igårkväll blev det bio med någa tjej och kill kompisar. En shopaholics bekännelser. En sjuuuukt underhållande film. Hon är precis som jag. Bortsätt från underkläderna. Ha-ha. Ni kommer fatta om ni kollar på Trailern eller hela filmen. Ett tips från mig.

Liljan ska alldeles strax komma. Vi ska åka till stan. Ja, åka! Pappa köpte en JÄVLIGT (ursäkta språket) snygg bil till mig igår. De senaste veckorna har jag använt mamma, men nu har jag min egna Jeep!! Visar er kanske senare en bild på den.

Nu lite breakfast och sen ska jag ut med den där skitungen. =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag vill också se den filmen:)

2009-03-21 @ 11:01:12
URL: http://aagneess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0