Gårdagens outfit


Här ha rni gårdagens outfit! Snygg va? Håret fixade lillsyrran Sara åt mig. Tack babe! Blev sjukt nöjd. Klännigen är från Asos, halsbandet från Cocoo.se och skorna från TOPSHOP. Armbanden är från min söta lillebror Tony. Halsbadet som Sara visade på sin blogg har jag också fått! Hade ingen aning, men det låg bara där när jag kom hem från skolan idag. Sött. Jag har en hemlig beundrare... :O Näe, bara skojar! Det är från söta Sara. Ett litet tack för att jag skjutsade henne till Skärholmen igår. =) Jättesött halsband från Cocoo.se. Liknar hörlurar, hehe. Kolla Saras blogg för att se halsbandet eller gå in på Cocoos hemsida.


Dagens kommer snart. Ska bara käka. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin klänning!

2009-03-16 @ 18:06:28
URL: http://annabergström.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin klänning!

2009-03-16 @ 18:06:32
URL: http://annabergström.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0