Ditt jävla ass!

Sitter här i toaletten och skiter. Hahaha. Ärligt talat så är det sant!

Jaja, ska snart åka iväg med Linjalen. Vi ska åka till ett Cafe', ha det mys och ha det bra.

Och gud, ni kommer inte att tro det men jag och David har gjort slut!!! Jaa, alltså, 3,5 år. Det är en låång tid.

Men jag tänker inte gråta. Ändå om det gör ont. Den jävlens var ju otrogen!! Inte ska jag grina över ett ass inte!

Man lever livet bara en gång och jag tänker njuta av det. Jag såg han med en annan tjej på stan. De delade glass, kastade in små-popcorn i munnen på varandra och kysstes. Och, åh, det var så mycket. Jag grät som en jävla barnunge. Men seriöst, vad skulle ni göra om ni såg er kille sitta ocg kyssa en tjej i en hel kvart!?

Jag gick fram och såhär såg samtalet ut:

JAG: VAD FAN GÖR DU DU DITT SVIN??
DAVID: Bella, jag kan förklara! Vi kan prata och lösa det? =)
JAG: ALDRIG! Istället kan du lösa det som finns på dett hår!
David: Vad menar du?

Jag tog glassen från hans fula tjej och kastade rakt i huvet på honom.

Jag: och jag son trodde vi var det lyckligaste paret. Ha-ha. Vet du vad du ska göra nu?
David: Vadå?
Jag: Kyssa vidare din tjej. Jag vill aldrig någonsin se dig igen. Du är ett jävla ass! Och när du ändå håller på. Kan du väll berätta ALLA gånger du snackat skit om henne.

(Jag känner tjejen. Hon heter Sanna.)

Sanna: Vadå?
Jag: Låt David berätta det! Han är ett ass!

Och sen så gick jag. Känndes jävligt skönt att prata ut.

Åh, nu måste jag upp från toan. Benen kommer värka, det är jag säker på. Haha!

Kommentarer
Postat av: Ammi

:(

2009-03-19 @ 20:48:57
URL: http://ammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0