Dagen

Heej guys!!=)

Ingen bra update idag..... Har vart med Valentine eller the secreat man som någon kommenterade, haha, Det blir föör lågt.... Haha!=) Tack ändå sötis!

Jo. Valentine kom hit, vi käkade en snabbis och pappa tog som vanligt upp sina tråkiga skämt. Ha-ha. Såå tråkigt. Han typ ''snor'' skämten från mig och mina syskon men sedan utväcklar han de mer. Men ärligt talat så förstör han varenda ord... Haha, det är min pappa det!

Annars, har fikat med Patrica och Liljan. De hämtade med sig några girls och efter det drog vi på bio. Jag ringde Valentine och han ville självklart komma. Satt bredvid honom. Hihi. Vill kollade på en skräck film, Ingen aning om vad den heter men när jag blev rädd höll Valentine om mig. Han är så god. T om Sara och han är sjukt bra vänner. Han verkar gilla min familj. =)

Kom hem alldeles nyss. Blev lite nattkäk på Donken med Patrica, Liljan, deras killar och min lille Valentine. Flickorna som följde med på bion drog hem tidigare.

Jaja, nu är jag hemma. Sitter här och myser med Tiger plus att Valentine är här. Han och Michell snackar om spel, haha. Så jag väntar på att han ska komma in till mitt rum. Sitter ju här ensam. Borsett från att lille Tiger är här.

Men kolla, nu kommer han.... Nu ska vi mysa..

Har jag nämnt att jag är kär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0