Craap

Tiger vill inte ut???? Inte likt honom! Är rädd att han är sjukt eller något. Ringde vetrinären alldeles nyss och vi kan komma om någa timmar. Åh, allt krashar ju samtidigt. Att skjutsa Sara till Skäris, att själv stanna dä och att umgås med Anita. Och nu att jag har tid hos vetrinären. Plus att jag har en fest att gå på. Craap. Gör en liten lista på vad/vem/hur/när och sånt. Om min dag. Vart jag ska börja lixom.

1. Skjutsa Sara till Skäris. Stanna där mindre än 1 timme. Ska bara leta snabbt efter en ny Fjällräven. Min blev snodd för ett tag sen och mamma har lovat mig en ny. Jag har en Goose men vill ändå prova på båda. Sara har en Fjällis men inte den modellen jag vill ha.
2. Åka tillbaks hem, ta med Tiger till vetrinären
3. Komma hem, umgås med Anita.
4. FEST! Vi börjar kvällen med några drinkar hemmos mig men sen så drar vi ut!! =)

Hoppas bara att tiden räcker med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0