Bellas world

Hej! Bella här! Eller, ja, jag kallas Bella men jag heter Izabella.

Jag kommer från Tjeckien, bor i Stockholm med min mamma, pappa, underbara lillasyster Sara, lillebror Tony och till sist min underbara storebror Michell. Brukar kalla han för Hell, hahaha, nej, bara skojar! =)

Men ja, jag är halv svensk och halv tjeckis, eller vad vi ska kalla det. Är 18 år, pluggar sista året på ett gymnasium i Stockhlom, har en egen chihuahua som heter Tiger och så har jag en underbar pojkvän som heter David.

Visst blev designen fin? Klarade faktiskt det mesta själv, hihi.  Var nere i Skärholmen idag med Stina, Ester, Patricia och Emma. Vi hade sjuktkul. Syrran var också där men stötter bara på henne ett antal gånger.

Sara (min syster) har fått en ny dator. Och det har jag med! Fick den faktiskt idag eftersom att pappa ville göra en överraskning. Sjukt snällt! Ja, den där bilden som ni ser på headern, ja, det är INTE jag, hihi. Innan jag sparade så såg jag att det var Kristiouna, min bästis från Tjeckien. Hahaha, men ska byta ut den snart om jag orkar. Men visst blev bloggen fin! Är sjukt nöjd! Ska fica lite kategorier nu.


Puss§





Ungefär såhär ser min nya data ut. Ungefär som Saras, men en nyare modell. Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0