090323

Godmorgon!

Sitter här i datasalen. Idag började jag klockan klockan 12.00. Sjukt skönt.... Vi har snart håltimme och så kommer jag kanske uppdatera senare. Min älskade Sara hjälpte mig att packa mina saker både igårkväll och idag på morgonen. Jag var tvungen att gå till skolan senare så hon gjorde det själv och nu är ALLA kläder, skor, smycken och väskor klara. Och huset var jättefint!!!!!!!!!! Ska bara göra om köket en smula annars var det sjuktsnyggt. Så länge ska jag käka hemma.

Mamma säger att jag alltid är välkommen. =) Plus att jag har nycklarna till vårt hus för säkerhetsskull. Mamma tjurade hela dan både igår och idag..... Jag förstår henne. Men hello, mum. It's next to u<3.

Jaja, back to the work. Ses senare hemma.

Juste! Har ni sett min syrras header!!! Har hittat jättefina bilder på mig när jag var modell. Och de ska jag ha på min header. Sara är så god. Hon hjälper mig, right Sara?

PS: För er som inte visste så var jag modell sen liten. Sen 14 år fick jag en massa frågor om intervjuer, tv osv. Tackade självklart nej för att fokusera på skolan. Men modellandet tackade jag ja till men det är ju sisa året, så jag satsar mest på det. Men sen, då blir de en massa modellbilder!=)

Kommentarer
Postat av: daniella

tack :)

haft en bra dag?

2009-03-23 @ 13:33:02
URL: http://daniellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0