090315

Godmorging cuites!! Idag ska jag skjutsa Sara till Skärholmen! Ja, jag sa skjutsa. Jag har nämligen tagit körkortet!!! Jag gjorde ett test innan jag skapade bloggen och de skulle höra av sig inom 2 veckor och nu så fick jag reda på att jag har fått mitt körkort!! Åkte dit med bussen, hämtade mitt körkort och nu så sitter jag här på min stora sköna runda säng med laptopen i famnen. Jag kommer själv stanna där. Ska möta upp Patrcia, Mimmi, Amanda (inte hunden, hihi), Sandra (inte Saras kompis), Liljan, Linn, Emeline och Emelie. Haha, aa, de 2 sista tjejorna är tvillingar. Dagens dressocd kommer upp senare ikväll. Men bara kanske då jag måste plugga till ett prov jag har nu på tisdag. Och juste. Om ni läste mitt förre inlägg så stod det att jag och några kompisar ska på fest och det ska vi!! Ska bli skjukt kul. Speciellt nu när jag har körkort!!

Michells tjej kommer snart. Anita. Vi sak umgås lite. Hihi. Måla naglarna, bada i bubbelpool, åka in till stan och köpa ansiktsmask och sånt. Mysigt. Anita är ju lika gammal som mig. 18 och Michell 20. Men först måste jag skjutsa Sara min söta lillasyster. Annars blir hon galen, haha. Nej, bara skojar. Nu ska jag ta ut Tiger på en runda. I love him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0