Student 2009

Först och främst förlåt för dåliga updateringar, men har ej pallat. Igår tog jag studenten. Jag grät som in i helvette! Tänk er, alla lämna alla sina vänner, alla går egna väger, alla skaffar sig ett nytt liv och allt förändras. Alltså, kommer sakna alla så mycket. Det var iallfall en SJUUUUUUUUUUK kväll, men på ett bra sätt.Åren från 6:års med alla bråk och allt har iallfall löst sig. David och jag 'är tillsammans igen. Men ååh, miss old times!!!!

 Alla var verkligen på topp fast än alla grät. Nu kommer jag aldrig mer kunna springa och jaga Liljan, Nicole och Patricia igen. De här 3 åren har flygit iväg!! Jag håller med Kenza; NJUT va fan! Var snälla mot era vänner, kämpa kämpa och kämpa men ha jäkligt kul på samma gång, för vad du än gör kan du ALDRIG börja i 6:an igen om du tagit studenten. Åh, saknar när jag gick i fyran, jag grået till och med nu. Vill inte plugga, bli stor, skaffa nytt liv. ÅH, det är så tungt just nu, men försöker verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0