Bella is BACK!

HEEEEEEEEEEEEEEEJ. omg alltså shit! har jag ens en blogg? hihi, månder sen jag skrev. Iaf, asso isag shoppade jag 3 idominsalvor,sso kmr dö utan den. LÖÖÖÖÖÖVE IT -!! Ett par slitna jeans fick oxå hänga på.

Jag och david e tsm ihih, ÄÅSLAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ. fuck valentine, han ville ba hålla på för min blogg e så pass bra, haha DAAHY BACK OFF PEDDO KUK!

Iaf, vad gör ni bitchar då? tråkar! HAHA synd! jag har en liten fest ensam i det stora huset, min VILLA'.D Bara tiger och jag här, BABY KMR SNART MED PIZZA OCH STRUL. MYSSSSSSSS. asso ibland hatar jag david. fuck hnm lixom. MEN IBLAND, AH KABOOOOOM- He is mine--1

Ha det bra lixom och ni fjortisar där ute. DONÄT FORGET IDOMINSALVAN. Glömde den idag när jag skulle till högskolan, asso omg!!! HÖLL PÅ ATT DÖ! Plus att david kom förbi och han älskar att kyssa mig med idomin på. lixom! HALLÅ? Helt störd att jag glömde den. min mamma anväder oxå sånt, hehe. Juste valencia har vuxit lite faktiskt!!!:D ÄLSKAR MIN SIS! asso ååååhh alla ba garv åt mig när jag klev in i klassrummet. DAAAH, en blondin kan också glömma saker. Min vän tjura för hon glömde sin mattebok. LÄGG AV! MIN IDOMIN DÅ! OCH DET FINNS EN ASSEXIG LÄRARE LINN gillar i skolan, vi ska försökia fixa ihop de! Inte stor skillnad alls. Hon e 18 och han 21. PERFA! Hon döör för han, jag med!! synd at tjag e tillsammans med bögen david! ÅH, VRF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKIT!

Han har blåa ögon, AH-1 SKJUT MIG! e kääääääääääär i han bre, men hane linns HAHA, ska fixa ihop de och INTE FLÖRTA MED HAN NU IZZI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0