Gästis från ni vet vem.... Izabellas änglar

6 dagars paus fick räcka, mamma åker inte förrän Cia är stor nog. Well, Sara gjorde ett gästinlägg, eller hennes vänner gjorde det och eftersom att Liljan, Patricia och Nicole (min kompis, inte Saras) är här tänkte jag att de också kunde göra det. Sara, du kommer klara det<3, utan dina mandlar, jag lovar. Älskar dig syster! ♥

Liljan
Hallå!=) Vill bara berätta hur underbar min Bella är. Älskar henne grooooooovt! Vi träffades i 6års och redan i 2:an blev vi bästisar. I 2:an, och nu är vi 18! Sjukt va? Och den 3:dje mars var det exakt 16 års bästisdom, fifan vad jag love you! I 5:an lärde vi känna Patricia min Paatooosh, hehe. Älskar er tjejor. We are the best! =) Men Izzi, glöm inte att jag älskarej. Som Sandra skrev S ♥ S = sant, well, L ♥ I = ALWAYS. Du är den jag ALDRIG glömmer. Even if we fight you know I love u<3
Haha, OKEJ, vi har ALDRIG bråkat, kanske i 2:an en gång, men aldrig annars. Det rimmade bara, hehe. MEN IZABELLA MELISSA MILSSON, ÄLSKAR DIG GROOOOOOOOOVT SYSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)§ (Izabella loggade in, hon ska till sin syrra i sjukhuset, vi skriver det här själva) Nu ska Patricia skriva!=)

Patricia
Shoo!!=) Izabella min lilla fralla, älskar dig så otroligt mycket. Du är den enda som stöttat mig, sen 5:an har du alltid sagt ' Kom igen Paatosh, we can make it just if we will. And that soooo TRUE! Du är det bästa med livet, vill tacka dig för dina minnen, de är oförglömliga. Jag kommer ihåg när jag du och Liljan var i Grekland i en hel månad när du kom tillbaks från din semester så åkte vi på en gång till Grekland. Du blev helt galen när du fick reda på vilken överraskning det var, att vi  skulle bo i Kreta och Athen, du blev GALEN! HAHAHAH, kommer du ihåg mannen som jagade mig och Liljan till bryggan och sedan puttade han ner oss i vattnet, sen du stod där och garvade ' HAHAHHA' och efter någon sekund var du också i vattnet. HAHAHAH, minnen älsk. I love u soo MUCH!

Nicole
Hejsan! Shiiit BELLA! Minns när jag, du, Liljan och Patrica var i Spanien i Malaga. FIFAN VAD HÄRLIGT DET VAR! HAHAHHA, kommer ihåg när du blev skitarg när en en liten flicka ville ha din bad madrass, hahaha, DU DAMPADE, plus att hon snackade spanska med dig och du ba Qué?  HELA TIDEN, HAHAHHA. Och du var 16 då! xd, du kunde fifan spanska men du fattade 0 va? HAHAHA, träffade dig i 7:an, kommer ihåg när jag började där, du var fett söt. Du hade ditt hår till rumpan, spik rakt med ett skitsnyggt linne och slitna jeans shorts, fifan så sööt! Visste på en gång att du hade ett hjärta av guld, fifan vad jag älskar deeeej!!!!!!!!! KAN INTE BESKRIVA DET!!! UTAN DIG inget Nicole Pretica Vimalija Lund, NEVER! I LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0