Löve SHOPPING

Hejsan!=) Har haft en otroligt bra vecka. Lunchadet har jag lågvarvat, men shoppandet har ökat. Igåe gick jag ner på stan med Linjalen, Paatosh och Nicole. Fick med mig 10 påsar hem! Och då menar jag 10! 2 påsar underkläder, allt från BH, trosor, linnen, pyjamas och sånt.... 2 påsar med vardagskläder, alltså jeans, olika TEE's och det...  4 påsar med sommarkläder, allt från shorts, linnen, bikinis, naglack, klänningar, badskor osv... , köpte också saker till mitt rum/hem, tex nya pärmar, antekningsböcker, pennor osv i en påse. Köpte också 1 påse med kläder till TIGER<3 Och tillsist 1 påse smink. Köpte 2 rouge, 1 puderpaket, 3 läppglans och en parfym, D&G, LOVE! =)

Ska alldeles strax träffa Valentine, ärligttalat så älskar jag Valentine, han har hjälpt mig! =)§<3

Kommentarer
Postat av: daniella

härligt och kunan spendera så mkt :)!

2009-04-28 @ 12:52:45
URL: http://daniellaelisabth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0