Kamera, en snygg outfit och accesoarer

Herregud! Kollade nyss på kameran! Den har fifan ändrats. Hela systemet! Mitt hår blir fan kortare på varje bild, men nu håller pappa på att fixa den! Och på tal om kamera, imorgon kommer den rosa jag beställt. Sara få vänta med sin kamera för hon är ganska ''ung''. Hihi. Ja, den kommer imorgon och då blir det mycket outfits! Och förlåt, eller, alltså, fattar ej hur kameran kan bli så!?

Jaja, nu ska jag visa er en sjukt snygg outfit som jag har pysslat ihop. Tänkte ha på mig det här på mitt nya syskons dop Snygg va!?



Allt förutom väskan är från en butik i Gamla stan. Kuvertväskan är från Asos. Måste betälla den! Åh, så snyggt! =)
Och, jag har ingen ''snygg'' jacka, så jag måste köpa mig en! Har en Canda Goose men den använder jag till utekvällar och till skolan.

Men tänkte också visa er sjukt snygga armband som är påväg hem till mig. Örhängen finns också med! =)
Allt från Cocoo.se Älskar Cocoo! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0