Idag

Nu är jag hemma! Plugget slutade väldigt sent idag. Klockan 16.00. Jobbigt, men roligt. När vi slutade så drog jag och några tjejpolare till Pizzarian för lite käk. Blev bland annat en stor kebab tallrik med ett stort glas Coca Cola. Mums! =). Efter det så åkte vi in till Centrum för att köpa lite blommor till en vän som är sjuk.

 På fredag har jag ett No prov, så det blir mycket plugg idag. Kommer säkert att uppdatera senare, men inget är säkert!

Just nu så bankar Tony på dörren. Sjukt irriterat. Han har hållt på ett bra tag nu. Får väl se vad han vill. Han vill säkert ha min data men någon gång måste han fifan fatta att den är MIN!

Snart är maten klar och eftyer det blir det plugg. Slänger iallfall in dagens;




Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt outfit! Vem e den andra tjejen?

2009-03-11 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0